„JDM: Japanese Drift Master” w gronie hitów sprzedaży na Steam. Poznaliśmy liczbę sprzedanych egzemplarzy

"JDM: Japanese Drift Master" w gronie hitów sprzedaży na Steam. Poznaliśmy liczbę sprzedanych egzemplarzy

„`html

Sprzedaż gry JDM: Japanese Drift Master przekroczyła 65 tysięcy egzemplarzy

Gaming Factory ogłosiło, że ich najnowsza produkcja – JDM: Japanese Drift Master – znalazła już 65 tysięcy nabywców. Spółka prognozuje, że utrzymanie obecnej dynamiki sprzedaży pozwoli na pełne zrekompensowanie nakładów na produkcję i promocję w ciągu kilku następnych tygodni.

Debiut gry i jej sprzedaż na poszczególnych platformach

Premiera JDM: Japanese Drift Master odbyła się 21 maja 2025 roku i gra od razu była dostępna na platformach takich jak Steam, Epic oraz Gog. W dniu debiutu tytuł zyskał popularność, trafiając na listę światowych bestsellerów na Steamie.

  • Liczba egzemplarzy sprzedanych na Steam przekroczyła 56 tysięcy.
  • Na pozostałych platformach łączna sprzedaż wyniosła około 9 tysięcy kopii.

Perspektywy dalszej sprzedaży i rozwój gry

Według zarządu Gaming Factory wczesne wyniki sprzedażowe pozwolą w krótkim czasie pokryć nakłady finansowe związane z produkcją i działaniami marketingowymi. Duże zainteresowanie grą oraz pozytywne oceny użytkowników motywują spółkę do długofalowej sprzedaży oraz poszerzania oferty.

W nadchodzących miesiącach planowane są aktualizacje gry, które będą realizowane zgodnie z zaprezentowaną roadmapą oraz oczekiwaniami graczy. Spółka zapowiedziała także przygotowanie wersji gry przeznaczonej na konsole.

Informacje dotyczące kosztów produkcji i finansowania

Na dzień 30 kwietnia 2025 roku całkowity koszt stworzenia JDM: Japanese Drift Master wyniósł 10,82 miliona złotych. Budżet marketingowy nie przekroczył 1 miliona złotych.

  1. 5,88 miliona złotych na pokrycie części kosztów zostało przekazane przez zagranicznego współwydawcę – firmę 4Divinity z grupy GCL Asia – w formie zaliczek.
  2. Pozostała część środków pochodziła z budżetu spółki Gaming Factory.

Podsumowując, udany start gry i dalsze plany rozwoju pozwalają przewidywać długotrwałe zainteresowanie produkcją oraz dalszy wzrost sprzedaży w kolejnych miesiącach.

„`