Sinsay natychmiast wycofuje produkty z oferty. Zwrot pieniędzy dla klientów bez konieczności pokazywania paragonu

Sinsay natychmiast wycofuje produkty z oferty. Zwrot pieniędzy dla klientów bez konieczności pokazywania paragonu

Sinsay opublikował na swojej stronie internetowej informację o wycofaniu pięciu produktów ze swoich sklepów na terenie całego kraju. Pomimo tego, część osób zdążyła już je zakupić i zapłacić przy kasie.

Popularna sieć sklepów apeluje do klientów, aby nie korzystali z zakupionych rzeczy. Dokonano masowego wycofania produktów ze sprzedaży, a teraz przygotowuje się do ogólnopolskiej akcji zwrotu towarów wskazanych w komunikacie.

Ujawniono powód, który skłonił do wdrożenia procedury wycofania oraz do wydania komunikatu do klientów. Chodzi o wskazane produkty oznaczone numerami index: 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC, 7938R-MLC. Produkty te to trzy maseczki (arbuz, mango, opuncja) oraz tablica sensoryczna dla dzieci i zabawkowy składany wózek.

Klienci Sinsay, którzy zakupili wymienione produkty, nie powinni ich używać i powinni zwrócić je do najbliższego sklepu. W komunikacie podkreślono, że nawet bez paragonu obsługa sklepu zwróci pieniądze, jednak konieczne będzie wypełnienie specjalnego formularza.

Drugą możliwością zwrotu wycofanego produktu jest procedura dotycząca zakupów dokonanych w sklepie internetowym. Sinsay wyśle na adres e-mail instrukcje dotyczące procesu zwrotu wraz z odpowiednimi krokami, które należy podjąć, aby odzyskać pieniądze za zwrócony produkt.